maanantai 4. kesäkuuta 2018

Päivä 1 - Tutustumista ja grillaamista

4.6.18 Bussi starttasi Nöykkiön Nuorisotilalta kello 14:00 ja matka kohti Repoveden kansallispuistoa alkoi odottavaisin mielin. Matkaan lähtivät 13 leiriläistä ja 5 ohjaajaa. Matkalla pysähdyttiin Valkealan ABC:lla nauttimaan vielä kunnon ruoat ennen retkeä. Perillä Repovedellä olimme noin 17:30.
Kovan tuulen vuoksi jouduimme skippaamaan köysilossin ja otimme jalat allemme. Painavat rinkat selässä patikoiminen on aina hieman haastavaa, mutta kaikki niin leiriläiset kuin ohjaajat selviytyivät yhteisvoimin perille ensimmäiselle yöpaikalle.
Leiripaikalla kasasimme teltat, jonka jälkeen kerrattiin trangian käyttöä, tehtiin puuhommia ja sytytettiin nuotio.
Gimin maittava cafe latte :-D
 Tarkkaa työtä!
 Kanootit saapuvat!
Iltanuotiolla kävimme läpi päivän kuulumisia sekä tunnelmia ja leikimme muutamia leikkejä sekä pohdimme arvoituksia. :-)
Aamun helteet ovat päivän aikana vaihtuneet kovaan tuuleen, vesikuuroihin sekä koleampaan ilmaan - onneksi makuupussissa on lämmin! Nyt päät tyynyyn ja unta palloon niin jaksaa taas huomenna!